40% έκπτωση σε όλες τις παραγγελίες

FAQ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΣΜΑ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Πώς να καθορίσετε το μέγεθος του τοίχου για μια παραγγελία;
FAQ FAQ
Για να μετρήσετε με ακρίβεια τον τοίχο σας, ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται:
Πώς να μετρήσετε τους τοίχους σας
Πώς θα προετοιμαστεί η παραγγελία μου;
FAQ FAQ
Η ταπετσαρία σας θα προετοιμαστεί σύμφωνα με τις διαστάσεις που δώσατε κατά τη διαδικασία παραγγελίας. Ο καμβάς θα χωριστεί σε βολικά τμήματα, το καθένα έως 50 εκ. σε πλάτος.
Παραδίδεται η ταπετσαρία σε ρολά;
FAQ FAQ
Δεν χρησιμοποιούμε μεθόδους μαζικής παραγωγής. Αντίθετα, χρησιμοποιούμε τεχνολογία εκτύπωσης μεγάλου μεγέθους για να παράγουμε την εικόνα ειδικά για την παραγγελία σας, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις απαιτήσεις σας. Κατά συνέπεια, η ταπετσαρία σας θα παραδοθεί σε προσεκτικά συσκευασμένα ρολά, έτοιμα για εγκατάσταση.
Είναι ταπετσαρία non-woven;
FAQ FAQ
Ναι, όλες οι ταπετσαρίες μας έχουν μη υφασμένη βάση. Η Economy έχει ημι-γυαλιστερή λεία επιφάνεια, η Premium έχει ημι-ματ λεία επιφάνεια και η Premium Vinyl είναι μια βινυλική ταπετσαρία σε μη υφασμένη βάση με ημι-γυαλιστερή επιφάνεια με υφή. Η Self-Adhesive διαθέτει ενσωματωμένο αυτοκόλλητο στρώμα για εύκολη τοποθέτηση.
Τι είναι η επίστρωση βινυλίου;
FAQ FAQ
Η επίστρωση βινυλίου είναι ένα λεπτό στρώμα PVC που εφαρμόζεται σε βάση non-woven. Η παρουσία του βινυλίου κάνει την ταπετσαρία ανθεκτική στις φθορές, επιτρέπει τον εύκολο καθαρισμό με υγρό σφουγγάρι και δίνει στην επιφάνεια μια ανάγλυφη υφή που μοιάζει με λινό ύφασμα.
Ποιο υλικό πρέπει να επιλέξω;
FAQ FAQ
Η επιλογή του υλικού εξαρτάται από το δωμάτιο στο οποίο σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε την ταπετσαρία. Για παιδικά δωμάτια και υπνοδωμάτια, συνιστάται η Economy, καθώς παρέχει καλύτερη κυκλοφορία του αέρα. Για μπάνια και κουζίνες, το υλικό Premium Vinyl είναι ιδανικό λόγω της πρόσθετης επίστρωσης βερνικιού, η οποία απωθεί την υγρασία, τη βρωμιά και είναι εύκολη στον καθαρισμό. Για άλλα δωμάτια, προτείνουμε την Economy, την Premium ή την Premium Vinyl, καθώς προσφέρουν ένα συνδυασμό ανθεκτικότητας και ζωντανών χρωμάτων.
Σχετικά με τα υλικά
Μπορεί η ταπετσαρία να πλυθεί;
FAQ FAQ
Μόνο το Premium Vinyl μπορεί να σκουπιστεί απαλά με ένα ελαφρώς υγρό σφουγγάρι. Για τα υλικά Economy, Premium και Self-Adhesive, συνιστούμε να χρησιμοποιείτε ένα στεγνό, μαλακό πανί ή σφουγγάρι για απαλό σκούπισμα. Δεν συνιστώνται υγρά προϊόντα καθαρισμού.
Είναι η επιφάνεια της ταπετσαρίας ματ ή γυαλιστερή;
FAQ FAQ
Το φινίρισμα της επιφάνειας ποικίλλει ανάλογα με το υλικό. Το Economy και το Premium Vinyl έχουν ημι-γυαλιστερή λεία επιφάνεια, το Premium έχει ημι-ματ λεία επιφάνεια και το Self-Adhesive έχει ματ λεία επιφάνεια.
Είναι τα υλικά επιβλαβή για την υγεία;
FAQ FAQ
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι απολύτως ασφαλή για την υγεία των ανθρώπων και των κατοικίδιων.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πρόοδο παράδοσης της παραγγελίας μου;
FAQ FAQ
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό παρακολούθησης που παρέχεται μετά την αποστολή της παραγγελίας σας. Θα στείλουμε αυτόν τον αριθμό στη διεύθυνση email που δώσατε κατά την ολοκλήρωση της αγοράς και θα είναι επίσης διαθέσιμος στον λογαριασμό σας στον ιστότοπό μας. Αν δεν μπορείτε να βρείτε το email μας, ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@tapeko.gr για βοήθεια.
Η παραγγελία μου δεν έχει φτάσει ακόμα, τι πρέπει να κάνω;
FAQ FAQ
Συνήθως, μετά την υποβολή παραγγελίας στον ιστότοπό μας, χρειάζονται περίπου 2-5 ημέρες για την επεξεργασία και αποστολή της παραγγελίας. Μόλις αποσταλεί, θα λάβετε ένα email που περιέχει αριθμό παρακολούθησης, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε την πρόοδο της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης που παρέχεται από τον μεταφορέα, ο οποίος είναι συνήθως 3-7 εργάσιμες ημέρες. Αν έχουμε υπερβεί το χρονοδιάγραμμα επεξεργασίας και παράδοσης της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@tapeko.gr.
Μπορώ να κάνω παραγγελία αν βρίσκομαι εκτός Ελλάδας;
FAQ FAQ
Φυσικά! Προσφέρουμε παράδοση σε όλες τις χώρες παγκοσμίως. Είστε ευπρόσδεκτοι να ζητήσετε παράδοση σε οποιαδήποτε χώρα.
Ποια υπηρεσία παράδοσης θα χειριστεί την παραγγελία μου;
FAQ FAQ
Συνεργαζόμαστε με κορυφαίες και αξιόπιστες διεθνείς εταιρείες παράδοσης για να διασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας θα φτάσει με ασφάλεια και στην ώρα της. Ο συγκεκριμένος μεταφορέας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την τοποθεσία σας, αλλά όλοι οι συνεργάτες μας είναι έμπιστοι και αξιόπιστοι πάροχοι.
Πόσο θα κοστίσει η αποστολή της παραγγελίας μου;
FAQ FAQ
Εδώ είναι οι διαθέσιμες επιλογές αποστολής:
- Standard: 3-7 εργάσιμες ημέρες. Κόστος αποστολής: €0, με παραγγελία άνω των €50
Τι περιλαμβάνει η τυπική αποστολή;
FAQ FAQ
Η τυπική αποστολή εντός του Ηνωμένου Βασιλείου δεν επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις και συνήθως διαρκεί 3-7 εργάσιμες ημέρες.
Πώς μπορώ να πληρώσω για μια παραγγελία;
FAQ FAQ
Παρέχουμε τις ακόλουθες επιλογές πληρωμής:
- Πιστωτικές/Χρεωστικές Κάρτες – Πληρώστε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της κάρτας σας στον ιστότοπό μας. Δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της κάρτας σας για πρόσθετη ασφάλεια.
- PayPal – Πληρώστε εύκολα μέσω του λογαριασμού σας PayPal.
- Klarna – Χωρίστε την πληρωμή σας σε δόσεις ή πληρώστε αργότερα, ανάλογα με την τοποθεσία σας και τους όρους της Klarna.
Είναι διαθέσιμη η αντικαταβολή;
FAQ FAQ
Όχι, προς το παρόν δεν προσφέρουμε αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής.
Είναι ασφαλείς οι διαδικτυακές πληρωμές στον ιστότοπο;
FAQ FAQ
Διασφαλίζουμε ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές χρησιμοποιώντας προστατευμένη σύνδεση διαδικτύου και κρυπτογραφώντας όλη την επεξεργασία πληρωμών. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται για πρόσθετη ασφάλεια. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου μας.
Πού πρέπει να εισάγω τον κωδικό προσφοράς;
FAQ FAQ
Ο κωδικός προσφοράς πρέπει να εισαχθεί κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς στο καλάθι αγορών.
Πώς μπορώ να αποκτήσω έναν κωδικό προσφοράς;
FAQ FAQ
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο στον ιστότοπο για να λάβετε αποκλειστικούς κωδικούς προσφοράς για την υποβολή παραγγελίας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω πολλούς κωδικούς προσφοράς για μία παραγγελία;
FAQ FAQ
Μόνο ένας κωδικός προσφοράς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά παραγγελία κατά την ολοκλήρωση αγοράς.
Μπορεί η έκπτωση του κωδικού προσφοράς να συνδυαστεί με άλλες εκπτώσεις του ιστότοπου;
FAQ FAQ
Εάν υπάρχουν τρέχουσες προσφορές ή εκπτώσεις στον ιστότοπο, μπορούν να συνδυαστούν με τη χρήση κωδικού προσφοράς.
Πόσα ρολά ταπετσαρίας χρειάζομαι;
FAQ FAQ
Προσαρμόζουμε την ταπετσαρία με βάση τις μετρήσεις σας. Απλά προσδιορίστε το μέγεθος του τοίχου που θέλετε να ταπετσάρετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Στη συνέχεια θα παράγουμε και θα σας στείλουμε ταπετσαρία στις καθορισμένες διαστάσεις, χωρισμένη σε βολικές λωρίδες πλάτους έως 50 εκ.
Πόση κόλλα ταπετσαρίας χρειάζομαι;
FAQ FAQ
Μπορείτε να αγοράσετε κόλλα ταπετσαρίας μαζί με την παραγγελία ταπετσαρίας σας στον ιστότοπό μας. Θα υπολογίσουμε την απαιτούμενη ποσότητα κόλλας με βάση τη συνολική επιφάνεια της παραγγελίας σας. Ένα πακέτο της κόλλας μας καλύπτει περίπου 10m2. Αν προτιμάτε να αγοράσετε κόλλα από άλλο κατάστημα, μπορείτε να υπολογίσετε την απαραίτητη ποσότητα με βάση την επιφάνεια της παραγγελίας σας και τις οδηγίες που παρέχονται με τη συγκεκριμένη κόλλα.
Πώς αναμιγνύω την κόλλα ταπετσαρίας;
FAQ FAQ
Ρίξτε κρύο νερό σε έναν κουβά (δείτε τη συσκευασία για την ποσότητα νερού για αραίωση). Αρχίστε να ανακατεύετε το νερό για να δημιουργήσετε ένα εφέ δίνης. Μόνο τότε, ρίξτε αργά ολόκληρο το πακέτο της κόλλας στο νερό ενώ συνεχίζετε να ανακατεύετε. Περιμένετε 10 λεπτά και ανακατέψτε ξανά. Η κόλλα σας είναι τώρα έτοιμη για χρήση. Σημείωση: Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε κόλλα από άλλον κατασκευαστή, ακολουθήστε τις οδηγίες στη συσκευασία για την προετοιμασία.
Τι τύπο κόλλας χρειάζομαι για το ταπετσάρισμα;
FAQ FAQ
Κατά την αγορά των ταπετσαριών μας, συνιστούμε να προσθέσετε την ειδικά σχεδιασμένη κόλλα μας στην παραγγελία σας, η οποία είναι ιδανική για την εφαρμογή των φωτοταπετσαριών μας. Αν προτιμάτε να αγοράσετε κόλλα από άλλο κατάστημα, θα χρειαστείτε κόλλα για βινύλιο ταπετσαρία.
Περιλαμβάνεται η κόλλα στην παραγγελία;
FAQ FAQ
Έχετε την επιλογή να αγοράσετε κόλλα μαζί με την ταπετσαρία σας από το κατάστημά μας. Θα υπολογίσουμε την απαιτούμενη ποσότητα με βάση το μέγεθος της ταπετσαρίας σας.
Πώς εφαρμόζω την κόλλα ταπετσαρίας;
FAQ FAQ
Λεπτομερείς οδηγίες ταπετσαρίσματος θα συμπεριληφθούν στην παραγγελία σας. Μπορείτε επίσης να βρείτε οδηγίες στον ιστότοπό μας.
Πρέπει η κόλλα να εφαρμοστεί στον τοίχο ή στην ταπετσαρία;
FAQ FAQ
Η κόλλα πρέπει να εφαρμόζεται μόνο στον τοίχο.
Πόσο χρόνο χρειάζεται η ταπετσαρία για να στεγνώσει;
FAQ FAQ
Στις περισσότερες περιπτώσεις, η ταπετσαρία θα στεγνώσει πλήρως μέσα σε 24 ώρες. Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να απαιτηθεί επιπλέον χρόνος. Αυτό μπορεί να συμβεί κατά την εφαρμογή ταπετσαρίας non-woven με επίστρωση βινυλίου σε παχύ τοίχο που δεν επιτρέπει την κατάλληλη αναπνοή.
Πρέπει η ταπετσαρία να εγκατασταθεί άκρη με άκρη ή με επικάλυψη;
FAQ FAQ
Η μέθοδος εγκατάστασης εξαρτάται από το ύψος της ταπετσαρίας. Για ταπετσαρίες έως 3,60 μέτρα ύψος, πρέπει να εγκατασταθούν άκρη με άκρη. Για ταπετσαρίες πάνω από 3,60 μέτρα ύψος, πρέπει να εγκατασταθούν με επικάλυψη, ακολουθούμενη από κοπή της ένωσης στον τοίχο.
Ποια εργαλεία απαιτούνται για το ταπετσάρισμα;
FAQ FAQ
Για τη διαδικασία ταπετσαρίσματος, θα χρειαστείτε τα ακόλουθα εργαλεία:
- Έναν κουβά για την ανάμειξη της κόλλας ταπετσαρίας
- Ένα στυλό ή μολύβι για τη σήμανση του τοίχου
- Ένα μαχαίρι χρησιμότητας ή έναν κόπτη ταπετσαρίας
- Ένα σφουγγάρι ή έναν ρολό πίεσης
- Έναν ρολό βαφής για την εφαρμογή της κόλλας στον τοίχο
- Μια σπάτουλα ή μια βούρτσα εξομάλυνσης
- Ένα αλφάδι για τη διασφάλιση ευθείας εγκατάστασης
Ποια είναι η πολιτική επιστροφής και αντικατάστασης;
FAQ FAQ
Η πολιτική επιστροφής και αντικατάστασής μας μπορεί να βρεθεί στη σχετική σελίδα στον ιστότοπό μας - Πολιτική Επιστροφής και Επιστροφής Χρημάτων. Παρακαλούμε ανατρέξτε σε αυτή τη σελίδα για λεπτομερείς πληροφορίες.
Επιτρέπεται να αντικαταστήσω την παραγγελία μου;
FAQ FAQ
Αν λάβετε ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, δικαιούστε να αντικαταστήσετε την παραγγελία σας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς και θα σας παρέχουμε νέες ταπετσαρίες χωρίς επιπλέον κόστος για να αντικαταστήσουμε τις ελαττωματικές. Σημαντική Σημείωση: Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά την ταπετσαρία κατά την παραλαβή και πριν από την εγκατάσταση, καθώς δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε ταπετσαρίες που έχουν ήδη εφαρμοστεί στον τοίχο. Επιπλέον, έχετε υπόψη ότι έχετε περιθώριο 30 ημερών για επιστροφές.
Έλαβα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
FAQ FAQ
Εντός 30 ημερών από την παραλαβή της ταπετσαρίας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος. Για να προχωρήσετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email. Ο διευθυντής μας θα σας καθοδηγήσει στα απαραίτητα βήματα.
Πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
FAQ FAQ
Αν έχετε λάβει ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εντός 30 ημερών από την παραλαβή των αγαθών. Για να ξεκινήσετε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email - info@tapeko.gr. Ο διευθυντής μας θα σας δώσει οδηγίες για το πώς να προχωρήσετε.
Ποια προϊόντα θεωρούνται ελαττωματικά;
FAQ FAQ
Οι ακόλουθες συνθήκες θεωρούνται ως ελαττώματα:
- Ταπετσαρίες με διαφορετικά χρώματα σε διαφορετικά τμήματα
- Κατεστραμμένη ή σχισμένη ταπετσαρία
- Ημιτελείς παραγγελίες
- Λήψη εικόνας που δεν παραγγείλατε
Είναι δυνατόν να παραγγείλω ταπετσαρία με δική μου φωτογραφία;
FAQ FAQ
Φυσικά! Μπορείτε να κάνετε παραγγελία για ταπετσαρία με δική σας φωτογραφία στέλνοντάς μας ένα email στο info@tapeko.gr.
Μπορείτε να τροποποιήσετε την εικόνα, όπως να αφαιρέσετε στοιχεία ή να αλλάξετε χρώματα;
FAQ FAQ
Απολύτως! Οι σχεδιαστές μας μπορούν να εξυπηρετήσουν τα συγκεκριμένα αιτήματά σας, όπως η αφαίρεση ή προσθήκη στοιχείων στην εικόνα, η αλλαγή χρωμάτων ή η ρύθμιση του κορεσμού. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή συμπεριλάβετε τις προτιμήσεις σας ως σχόλιο στην παραγγελία σας.
Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;
FAQ FAQ
Αν δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας, μπορεί να οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα. Παρακαλούμε στείλτε μας ένα email στο info@tapeko.gr και ο διευθυντής μας θα σας παρέχει την απαραίτητη επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
FAQ FAQ
Μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ακόμη σταλεί για εκτύπωση. Συνήθως, αυτό συμβαίνει μέσα σε λίγες ώρες μετά την υποβολή της παραγγελίας στον ιστότοπό μας. Για να κάνετε αλλαγές ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον διευθυντή μας μέσω email. Είναι σημαντικό να μας ειδοποιήσετε το συντομότερο δυνατό αν εντοπίσετε σφάλματα στην παραγγελία σας.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
FAQ FAQ
Θα σας στείλουμε ειδοποιήσεις email σχετικά με οποιεσδήποτε ενημερώσεις ή αλλαγές στην κατάσταση της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας αν δεν έχετε λάβει κανένα email από εμάς. Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες, μη διστάσετε να στείλετε email στον διευθυντή μας και θα σας βοηθήσει περαιτέρω.

Έχετε ερωτήσεις;
Μη διστάσετε να μας ρωτήσετε!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
FAQ